Er mit badeværelse stort nok til at montere et badekar?

Det afhænger af størrelsen på dit badeværelse og badekarret du ønsker at installere. Generelt set kræver et badekar en vis mængde plads, og du skal tage højde for både længde, bredde og højde af badekarret samt plads til at stige ind og ud af det.

Hvis dit badeværelse er relativt lille, kan du overveje at installere et mindre badekar eller en brusekabine i stedet. Det er altid en god ide at konsultere en professionel badeværelsesentreprenør eller en indretningsarkitekt for at vurdere, om dit badeværelse er stort nok til at rumme et badekar, og for at få anbefalinger om de bedste badeværelsesløsninger til dit hjem.

Pris på renovering af badeværelse

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kan man få linoleumsgulv på et badeværelse med en bruseniche?

Kan jeg selv ombygge mit badeværelse, eller skal jeg hyre en professionel?

Kan jeg installere en sauna på badeværelset?